Volná pracovní místa
Pracovník/ce Terénních programů v Královéhradeckém kraji
Laxus z.ú. je poskytovatelem registrovaných sociálních služeb, certifikovaných adiktologických a preventivních služeb. Zakládáme si na odbornosti, kvalifikaci a celoživotním vzdělávání pracovníků. Vyhledáváme a tvoříme nové přístupy. Klient je pro nás rovnoprávným a respektovaným partnerem, nikoli pasivním příjemcem služeb. Zohledňujeme jeho možnosti, schopnosti a vlastní rozhodnutí.
Co děláme:
Pozice terénního pracovníka představuje smysluplnou práci vhodnou pro ty, kdo mají chuť získat nové a nevšední zkušenosti, zároveň jsou odolní vůči stresu a dobře zvládají práci v dynamickém prostředí. Terénní program pracuje s uživateli nelegálních návykových látek na minimalizaci rizik spojených s jejich užíváním a společně tak přispíváme k ochraně veřejného zdraví.
Co od Vás očekáváme:
- věk alespoň 21 let, trestní bezúhonnost,
- vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, případně probíhající VŠ či VOŠ vzdělání v sociální či adiktologické oblasti, minimálně však ukončené SŠ vzdělání,
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
- schopnost komunikace a práce s lidmi,
- vyjasněný vztah k návykovým látkám a k jejich užívání.
Co Vám nabízíme:
- úvazek v rozsahu 1,0,
- odpovídající finanční ohodnocení, nástup v dubnu 2024,
- možnost spolupodílet se na odborném rozvoji centra,
- vzdělávání a profesní růst, práci pod supervizí a metodickým vedením,
- týden dodatkové dovolené,
- zázemí profilované organizace v oboru adiktologických a sociálních služeb,
- mzda 27.000,- až 32.000,- dle dosaženého vzdělání a praxe.
ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA? Pošlete nám profesní životopis a motivační dopis do 15. 3. 2024 na adresu augustynova@laxus.cz.
Kontaktní osoba pro bližší informace: Bc. Barbora Augustýnová, DiS., 778 419 900
Administrativní pracovník pro ekonomickou agendu
Laxus z.ú. je poskytovatel s více než 25 letou praxí v oblasti poskytování registrovaných sociálních služeb, certifikovaných adiktologických a preventivních služeb na území Královéhradeckého, Pardubického, Středočeského a Libereckého kraje. Zakládáme si na odbornosti, kvalifikaci a celoživotním vzdělávání pracovníků. Vyhledáváme a tvoříme nové přístupy. Klient je pro nás rovnoprávným a respektovaným partnerem, nikoli pasivním příjemcem služeb. Zohledňujeme jeho možnosti, schopnosti a vlastní rozhodnutí.
Do kanceláře organizace hledáme posilu na pozici:
Administrativní pracovník pro ekonomickou agendu
Co Vás čeká (náplň práce):
- finanční řízení projektů s vícezdrojovým financováním, zpracování rozpočtů projektových žádostí, odpovědnost za soulad čerpání rozpočtů, komunikace s řešiteli projektů a poskytovateli dotací,
- příprava ročního rozpočtu organizace a jednotlivých služeb organizace, úpravy rozpočtů, průběžná kontrola čerpání rozpočtů projektů, závěrečné vyúčtování projektů, účast na případných finančních kontrolách a při auditech dotací,
- vyhledávání dalších příležitostí pro zvýšení vlastního příjmu organizace.
Požadavky na uchazeče:
- minimálně SŠ vzdělání ekonomického zaměření,
- praxi alespoň 2 roky na obdobné pozici,
- analytické a systémové myšlení a pečlivost,
- velmi dobrou znalost práce na PC,
- proaktivní přístup, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost.
Výhodou bude, pokud budete:
- mít zkušenosti s realizací projektů z oblasti sociálních služeb
- VŠ ekonomického směru
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a různorodou práci,
- úvazek 1,0
- nástup 03/2024 – 04/2024 (případně dohodou)
- pružný začátek a konec pracovní doby,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dní sick day,
- mzda 35.000 – 40.000 Kč,
- dlouhodobá spolupráce
- smlouva na dobu určitou s možností prodloužení (nejedná se o zástup za RD)
- pracoviště Hradec Králové.
V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pozici zašlete strukturovaný životopis na email: postupova“zavinac“laxus.cz včetně informace, že souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na tuto pozici. V případě splnění formálních požadavků budete pozváni na osobní pohovor. Termín bude upřesněn.
proč pracovat právě u nás
- Máme dlouholeté zkušenosti s poskytováním adiktologických a sociálních služeb. Laxus funguje již od roku 1995.
- Vysoká odbornost poskytovaných služeb. Procházíme pravidelně certifikací odborné způsobilosti i audity kvality.
- Nestojíme na místě, naše služby stále inovujeme.
- Vyvíjíme a používáme vlastní evidenční systém Boris.
- Podpora vzdělávání zaměstnanců jak v interním systému Centra vzdělávacích aktivit, tak i u jiných vzdělávacích institucí.
- Možnost studia VŠ při zaměstnání.
- Možnost profesního růstu – většina vedoucích služeb u nás začínala na řadové pozici.
- Možnost změny pracovní pozice v rámci organizace.
- Minimum administrativy. Digitalizace a stálé zjednodušování procesů.
- Liberální řízení a velká autonomie týmů.
- 25 dní dovolené, sickdays, home office
- Notebook i pro osobní účely.
- Organizační a programové výjezdy.
- Práce pod pravidelnou supervizí i metodickým vedením.
Jestliže není zrovna žádná volná pozice, o kterou byste měli zájem, pošlete nám přesto svůj životopis s kontakty a my Vás budeme kontaktovat sami, až se daná pozice uvolní.
Stáže a praxe
Studujete adiktologii či příbuzné sociální či zdravotní obory nebo již v nějaké adiktologické službě pracujete. Rádi vám ukážeme jak to u nás chodí. Stáže poskytujeme za dodržení níže uvedených podmínek:
- věk nad 21 let
- délka stáže minimálně jeden týden vcelku
- před zahájením stáže nutné osobní setkání
- stáž je poskytována zdarma či dle dohody s vaší fakultou
- stáž je možné absolvovat v těchto centrech:
Jestliže vás nabídka stáže zaujala, kontaktujte vedoucího dané služby.