Volná pracovní místa

Pracovník/ce Terénních programů v Královéhradeckém kraji

Laxus z.ú. je poskytovatelem registrovaných sociálních služeb, certifikovaných adiktologických a preventivních služeb. Zakládáme si na odbornosti, kvalifikaci a celoživotním vzdělávání pracovníků. Vyhledáváme a tvoříme nové přístupy. Klient je pro nás rovnoprávným a respektovaným partnerem, nikoli pasivním příjemcem služeb. Zohledňujeme jeho možnosti, schopnosti a vlastní rozhodnutí.​

Co děláme:

Pozice terénního pracovníka představuje smysluplnou práci vhodnou pro ty, kdo mají chuť získat nové a nevšední zkušenosti, zároveň jsou odolní vůči stresu a dobře zvládají práci v dynamickém prostředí. Terénní program pracuje s uživateli nelegálních návykových látek na minimalizaci rizik spojených s jejich užíváním a společně tak přispíváme k ochraně veřejného zdraví.

Co od Vás očekáváme:

  • věk alespoň 21 let, trestní bezúhonnost,
  • vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, případně probíhající VŠ či VOŠ vzdělání v sociální či adiktologické oblasti, minimálně však ukončené SŠ vzdělání,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • schopnost komunikace a práce s lidmi,
  • vyjasněný vztah k návykovým látkám a k jejich užívání.

 Co Vám nabízíme:

  • úvazek v rozsahu 1,0,
  • odpovídající finanční ohodnocení, nástup v dubnu 2024,
  • možnost spolupodílet se na odborném rozvoji centra,
  • vzdělávání a profesní růst, práci pod supervizí a metodickým vedením,
  • týden dodatkové dovolené,
  • zázemí profilované organizace v oboru adiktologických a sociálních služeb,
  • mzda 27.000,- až 32.000,- dle dosaženého vzdělání a praxe.

 ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA? Pošlete nám profesní životopis a motivační dopis do 15. 3. 2024 na adresu augustynova@laxus.cz.

Kontaktní osoba pro bližší informace: Bc. Barbora Augustýnová, DiS., 778 419 900

Administrativní pracovník pro ekonomickou agendu

Laxus z.ú. je poskytovatel s více než 25 letou praxí v oblasti poskytování registrovaných sociálních služeb, certifikovaných adiktologických a preventivních služeb na území Královéhradeckého, Pardubického, Středočeského a Libereckého kraje. Zakládáme si na odbornosti, kvalifikaci a celoživotním vzdělávání pracovníků. Vyhledáváme a tvoříme nové přístupy. Klient je pro nás rovnoprávným a respektovaným partnerem, nikoli pasivním příjemcem služeb. Zohledňujeme jeho možnosti, schopnosti a vlastní rozhodnutí.

Do kanceláře organizace hledáme posilu na pozici:

Administrativní pracovník pro ekonomickou agendu

Co Vás čeká (náplň práce):

  • finanční řízení projektů s vícezdrojovým financováním, zpracování rozpočtů projektových žádostí, odpovědnost za soulad čerpání rozpočtů, komunikace s řešiteli projektů a poskytovateli dotací,
  • příprava ročního rozpočtu organizace a jednotlivých služeb organizace, úpravy rozpočtů, průběžná kontrola čerpání rozpočtů projektů, závěrečné vyúčtování projektů, účast na případných finančních kontrolách a při auditech dotací,
  • vyhledávání dalších příležitostí pro zvýšení vlastního příjmu organizace.

Požadavky na uchazeče:

  • minimálně SŠ vzdělání ekonomického zaměření,
  • praxi alespoň 2 roky na obdobné pozici,
  • analytické a systémové myšlení a pečlivost,
  • velmi dobrou znalost práce na PC,
  • proaktivní přístup, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost.

Výhodou bude, pokud budete:

  • mít zkušenosti s realizací projektů z oblasti sociálních služeb
  • VŠ ekonomického směru

Co vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou a různorodou práci,
  • úvazek 1,0
  • nástup 03/2024 – 04/2024 (případně dohodou)
  • pružný začátek a konec pracovní doby,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dní sick day,
  • mzda 35.000 – 40.000 Kč,
  • dlouhodobá spolupráce
  • smlouva na dobu určitou s možností prodloužení (nejedná se o zástup za RD)
  • pracoviště Hradec Králové.

V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pozici zašlete strukturovaný životopis na email: postupova“zavinac“laxus.cz včetně informace, že souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na tuto pozici. V případě splnění formálních požadavků budete pozváni na osobní pohovor. Termín bude upřesněn.

proč pracovat právě u nás

  • Máme dlouholeté zkušenosti s poskytováním adiktologických a sociálních služeb. Laxus funguje již od roku 1995.
  • Vysoká odbornost poskytovaných služeb. Procházíme pravidelně certifikací odborné způsobilosti i audity kvality.
  • Nestojíme na místě, naše služby stále inovujeme.
  • Vyvíjíme a používáme vlastní evidenční systém Boris.
  • Podpora vzdělávání zaměstnanců jak v interním systému Centra vzdělávacích aktivit, tak i u jiných vzdělávacích institucí.
  • Možnost studia VŠ při zaměstnání.
  • Možnost profesního růstu – většina vedoucích služeb u nás začínala na řadové pozici.
  • Možnost změny pracovní pozice v rámci organizace.
  • Minimum administrativy. Digitalizace a stálé zjednodušování procesů.
  • Liberální řízení a velká autonomie týmů.
  • 25 dní dovolené, sickdays, home office
  • Notebook i pro osobní účely.
  • Organizační a programové výjezdy.
  • Práce pod pravidelnou supervizí i metodickým vedením.

Jestliže není zrovna žádná volná pozice, o kterou byste měli zájem, pošlete nám přesto svůj životopis s kontakty a my Vás budeme kontaktovat sami, až se daná pozice uvolní.

Stáže a praxe

Studujete adiktologii či příbuzné sociální či zdravotní obory nebo již v nějaké adiktologické službě pracujete. Rádi vám ukážeme jak to u nás chodí. Stáže poskytujeme za dodržení níže uvedených podmínek:

Jestliže vás nabídka stáže zaujala, kontaktujte vedoucího dané služby.