Volná pracovní místa
Administrativní pracovník pro ekonomickou agendu
Laxus z.ú. je poskytovatel s více než 25 letou praxí v oblasti poskytování registrovaných sociálních služeb, certifikovaných adiktologických a preventivních služeb na území Královéhradeckého, Pardubického, Středočeského a Libereckého kraje. Zakládáme si na odbornosti, kvalifikaci a celoživotním vzdělávání pracovníků. Vyhledáváme a tvoříme nové přístupy. Klient je pro nás rovnoprávným a respektovaným partnerem, nikoli pasivním příjemcem služeb. Zohledňujeme jeho možnosti, schopnosti a vlastní rozhodnutí.
Do kanceláře organizace hledáme posilu na pozici:
Administrativní pracovník pro ekonomickou agendu
Co Vás čeká (náplň práce):
- finanční řízení projektů s vícezdrojovým financováním, zpracování rozpočtů projektových žádostí, odpovědnost za soulad čerpání rozpočtů, komunikace s řešiteli projektů a poskytovateli dotací,
- příprava ročního rozpočtu organizace a jednotlivých služeb organizace, úpravy rozpočtů, průběžná kontrola čerpání rozpočtů projektů, závěrečné vyúčtování projektů, účast na případných finančních kontrolách a při auditech dotací,
- vyhledávání dalších příležitostí pro zvýšení vlastního příjmu organizace.
Požadavky na uchazeče:
- minimálně SŠ vzdělání ekonomického zaměření,
- praxi alespoň 2 roky na obdobné pozici,
- analytické a systémové myšlení a pečlivost,
- velmi dobrou znalost práce na PC,
- proaktivní přístup, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost.
Výhodou bude, pokud budete:
- mít zkušenosti s realizací projektů z oblasti sociálních služeb
- VŠ ekonomického směru
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a různorodou práci,
- úvazek 1,0
- nástup 03/2024 – 04/2024 (případně dohodou)
- pružný začátek a konec pracovní doby,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dní sick day,
- mzda 35.000 – 40.000 Kč,
- dlouhodobá spolupráce
- smlouva na dobu určitou s možností prodloužení (nejedná se o zástup za RD)
- pracoviště Hradec Králové.
V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pozici zašlete strukturovaný životopis na email: postupova“zavinac“laxus.cz včetně informace, že souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na tuto pozici. V případě splnění formálních požadavků budete pozváni na osobní pohovor. Termín bude upřesněn.
Sociální pracovník/pracovnice Centra adiktologických služeb Nymburk
Laxus z.ú. je poskytovatelem registrovaných sociálních služeb, certifikovaných adiktologických a preventivních služeb.
Podstata naší práce spočívá v přímém kontaktu s lidmi, kterých se týká užívání drog. Pomáháme jim zlepšit životní situaci, jsme nápomocni v řešení jejich problémů. Při poskytování služeb jsme pragmatičtí, uvědomujeme si limity naší práce. Klienti jsou pro nás respektovanými partnery, nikoli jen pasivními příjemci služeb, zohledňujeme jejich možnosti, schopnosti a vlastní rozhodnutí. Ve vztahu k široké veřejnosti je klíčovou hodnotou ochrana veřejného zdraví. Zakládáme si na odbornosti, kvalifikaci a celoživotním vzdělávání pracovníků. Vyhledáváme a tvoříme nové přístupy. Pracujeme jak ambulantní, tak terénní formou.
Hledáme kontaktního pracovníka/pracovnici na 1,0 úvazku, nástup od 1. 6. 2024.
Co od Vás očekáváme:
- Věk alespoň 21 let,
- trestní bezúhonnost,
- středoškolské, VOŠ nebo VŠ vzdělání (i probíhající) v oboru sociální práce, nebo příbuzných oborech,
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
- základní orientaci v sociálních a adiktologických službách,
- schopnost naslouchat, vcítit se do druhých,
- otevřenou/transparentní komunikaci v týmu,
- vyjasněný vztah k návykovým látkám a k jejich užívání.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí profilované organizace v oboru adiktologických a sociálních služeb,
- odborný rozvoj a budování know-how centra,
- podporu dalšího vzdělávání, osobního růstu,
- respektující, podpůrné prostředí týmu,
- týmovou práci pod supervizí a metodickým vedením,
- 25 dní dovolené + 5 sick days,
- mzda 28.000,- až 32.000,- Kč dle dosaženého vzdělání a praxe,
- každoroční odměny,
- úvazek 1,0; nástup možný od 1. 6. 2024.
Pokud do toho chcete jít s námi, pošlete své CV a motivační dopis do 3.5.2024 na adresu holecek@laxus.cz. Do předmětu mailu napište: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“.
Kontaktní osoba pro bližší informace: Martin Holeček, DiS. (tel.: 605 294 535).
proč pracovat právě u nás
- Máme dlouholeté zkušenosti s poskytováním adiktologických a sociálních služeb. Laxus funguje již od roku 1995.
- Vysoká odbornost poskytovaných služeb. Procházíme pravidelně certifikací odborné způsobilosti i audity kvality.
- Nestojíme na místě, naše služby stále inovujeme.
- Vyvíjíme a používáme vlastní evidenční systém Boris.
- Podpora vzdělávání zaměstnanců jak v interním systému Centra vzdělávacích aktivit, tak i u jiných vzdělávacích institucí.
- Možnost studia VŠ při zaměstnání.
- Možnost profesního růstu – většina vedoucích služeb u nás začínala na řadové pozici.
- Možnost změny pracovní pozice v rámci organizace.
- Minimum administrativy. Digitalizace a stálé zjednodušování procesů.
- Liberální řízení a velká autonomie týmů.
- 25 dní dovolené, sickdays, home office
- Notebook i pro osobní účely.
- Organizační a programové výjezdy.
- Práce pod pravidelnou supervizí i metodickým vedením.
Jestliže není zrovna žádná volná pozice, o kterou byste měli zájem, pošlete nám přesto svůj životopis s kontakty a my Vás budeme kontaktovat sami, až se daná pozice uvolní.
Stáže a praxe
Studujete adiktologii či příbuzné sociální či zdravotní obory nebo již v nějaké adiktologické službě pracujete. Rádi vám ukážeme jak to u nás chodí. Stáže poskytujeme za dodržení níže uvedených podmínek:
- věk nad 21 let
- délka stáže minimálně jeden týden vcelku
- před zahájením stáže nutné osobní setkání
- stáž je poskytována zdarma či dle dohody s vaší fakultou
- stáž je možné absolvovat v těchto centrech:
Jestliže vás nabídka stáže zaujala, kontaktujte vedoucího dané služby.